Moneda
RON
Orar: Luni - Vineri (09 -18), Sambata (10-14) Tel: 0786903974 / 0757168781
Email: lienstyle.extensii@gmail.com

Livrare, plata si retur

Livrarea

Se face in 24-48 ore maxim, daca acestea sunt disponibile pe stoc si in 7-10 zile daca acestea sunt disponibile la comanda.
Prin firma de curierat Fancourier sau TNT, direct la domiciliul dumneavoastra si costa aproximativ 22-25 de lei si variaza doar in functie de costul total al comenzii.
Daca platiti prin virament bancar, costul transportului este de 14 lei si creste doar in functie de greutate 0,8 lei/kg.

Livrare in strainatate ( UE )

Pentru livrari in tari precum Spania, Italia, Germania, Anglia, Ungaria etc, plata se face in avans inclusiv transportul.Livrarea se face cu posta, serviciile curierat sunt mult mai scumpe insa pentru cine doreste nu e nici o problema. Toate taxele se achita in avans.
Pretul livrarii va fi cel afisat pe site-ul Postei Romane

Returnarea

Este posibila.Trebuie doar sa ne anuntati in prealabil.Puteti apela la returnare daca ati ales gresit culoarea si nu vreti sa vopsiti extensiile sau ati gresit produsul sau nu sunteti multumit(a) din punct de vedere calitativ sau pur si simplu v-ati razgandit si nu mai doriti sa cumparati de la noi. Oricare ar fi motivul noi va stam la dispozitie si va putem schimba produsul cu oricare altul din stoc cu plata sau dupa caz returnarea diferentei sau va putem inapoia intreaga suma platita mai putin taxele de curier. Taxele de returnare ale produselor sunt suportate de catre client.Orice produs poate fi returnat in termen de 14 zile de la data livrarii la client, avand dreptul la rambursare totala fara nici o explicatie cu conditia ca produsele sa fie nemodificate, complete ,ambalajul intact, si avand sigiliul din interiorul pachetului).

 

ATENTIE! Toate extensiile de par sunt livrate intr-o tipla din plastic, iar in interior, ele sunt prevazute cu un sigiliu auriu. Din motive de igiena si de sanatate, nu se primesc colete retur in cazul in care ati indepartat acest sigiliu.
Orice produs are dreptul de a fi schimbat din motive defect de faricatie sau calitate, in termen de 30 de zile de la livrare cu conditia ca acesta sa fie complet si integru. Clientul are obligatia sa pastreze factura si chitanta pentru a beneficia de aceasta garantie. Toate produsele returnate vor fi verificate personalul extensiidepar-oferte.ro, iar daca defectele reclamate se confirma, aceasta garantie va inlocui produsele.
Returnarea se face, in principiu, prin acelasi serviciu prin care s-a facut livrarea dar suntem deschisi la orice varianta mai ales daca ea este mai avantajoasa pt dvs. Singura conditie pentru a accepta returnarea produsului este ca acesta sa nu fie incomplet, folosit sau deteriorat si sa fie in ambalajul original. Taxele de retur sunt suportate de catre client.

Cosmetice

  • cu eticheta originala;

  • cu toate accesoriile aferente;

  • fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;

  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi

  • sa fie sigilate

Aparate

  • cu eticheta originala;

  • cu toate accesoriile aferente;

  • cu certificatul de garantie, in original;

  • fara urme vizibile de deteriorare;

  • fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;

  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/ electrice.


Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).
Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului. 
S.C ROYAL HAIR S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur, pe baza formularului de retur, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Acest formular de retur este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc. 
Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre noi sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catre Lien Style, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus. 
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.

Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.

PLATA

Plata in sistem “ramburs” sau ”virament bancar”

  • 1. Plata comenzii se face la livrarea coletului prin posta -serviciul prioripost : 10 ron, durata : 2-4 zile.
  • 2. Plata comenzii se face la livrarea coletului prin Fan courier/Urgent courier: 22,5 ron, durata: 1-2 zile.
  • 3. Plata prin virament bancar in contul BCR.Dupa confirmarea platii noi vom expedia de urgenta comanda efectuata.